Veelgestelde vragen
Wil je Arrangé nog beter leren kennen? Lees dan hieronder de veelgestelde vragen. Maar liever maken we een afspraak om elkaar persoonlijk te ontmoeten!
- Wat doet Arrange?
- Wat zijn de verschillende expertises van Arrangé?
- Voor wie werkt Arrangé?
- In welke branches is Arrangé actief?
- Hoe kan Arrangé klanten ontzorgen?
- Hoe blijft de klant zelf betrokken?
- Hoe ligt de link marketing/communicatie en events?
- Arrangé heeft iets met mijlpalen. Waarom?
- Wat is het doel van Arrangé?
- Waarin is Arrangé onderscheidend?
- Wat zijn de kernwaarden van Arrangé?
- Hoe zorgen jullie voor waardevolle content?
- Hoe werkt Arrangé?
- Waarom die vele cactussen?
- Waarom de url mooioptijd.nl?
- Kunnen we ook voor een nieuwe website bij Arrangé terecht
- Kan ik ook voor een nieuw logo bij Arrangé terecht
- Geven jullie ook social media trainingen?
- Hoe lang bestaat Arrangé al?
- Wie zijn de gezichten achter Arrangé?
Echt heel veel! Maar om een kort antwoord te geven: wij geven jouw bedrijf een herkenbaar gezicht. Of: we realiseren maximale aandacht voor jouw project. Wij tillen de marketing en communicatie van bedrijven naar een hoger niveau met een praktisch en doordacht plan. Lees meer >>
Van communicatieadvies tot social mediastrategie en van e-mailmarketing tot grafisch ontwerp. Merkstrategie, evenementen, employer branding en websites. Onze expertises >>
Wij helpen bedrijven, groot en klein, mét ambitie een stap verder in het bereiken van hun doelstellingen. We werken voor klanten én aan projecten door heel Zeeland. Communicatie houdt niet op. Daarom vinden wij het prettig een duurzame samenwerking aan te gaan. Dat is vooral voor onze klanten op lange termijn een grote meerwaarde. Impressie van onze klanten >>
Bouw, installatietechniek, vastgoed, recreatie, hypotheken, mode, (vers)winkels/winkelcentra, horeca en zorg. We werken voor zowel MKB-bedrijven als overheidsinstellingen. Check onze klanten >>
We zijn goed in het maken van een praktisch plan en een realistische planning e?n voeren dit ook allemaal uit. Wij lopen altijd een stapje voor, zodat je als klant echt ontzorgd wordt. Slim doordacht. Praktische advies!
Wij doen veel en kunnen klanten echt ontzorgen, maar een wisselwerking is cruciaal. We werken vaak in een Trello-bord, zodat het altijd inzichtelijk is wanneer bijv. precies een post op social media is ingepland.
Een evenement is een communicatiemiddel en draagt bij aan de zichbaarheid van een bedrijf of project. Een opening, jubileum of een andere mijlpaal? Wij organiseren een event mét inhoud en zorgen aanvullend voor impactvolle communicatie.
Hoogtepunten moet je vieren! Het is een mooie kapstok om je boodschap aan te hangen. Hoogtepunten moeten niet altijd groot zijn. Je kunt ze zelfs creatief creëren. Het mooie is dat je middels een event aandacht creëert voor je bedrijf. Op een andere manier! Alles moet dan wel kloppen en daar zijn we goed in. We bewaken het draaiboek tot in de puntjes. De herinneringen blijft ...
Denk ook aan interne successen, ook dat zijn mijlpalen. Beloon medewerkers eens op een andere manier, zó belangrijk.
Het creëren van krachtige boodschappen die blijven hangen, zodat we de doelgroep weten te raken. We werken voor aan een sterk, menselijk merk, zodat we op lange termijn de juiste mensen aan jouw bedrijf weten te binden. Conclusie: meer zichtbaarheid, meer klanten én meer omzet.
Wij halen het unieke (bedrijfs)verhaal boven water en maken het extra waardevol. Daarbij focussen wij extra op de juiste timing. Arrangé is een communicatiepartner en organisator van events met inhoud én impactvolle communicatie. Unieke combi.
Authentiek, open, waardevol, plezier en discipline. Meer over onze kernwaarden >>
Doorvragen en diepgang creëeren. Dan krijg je al snel een echt verhaal en dus waardevolle content. Wij posten op social niet om te posten, maar wij zorgen dus dat alle content waardevol is.
We maken goede afspraken, want we houden van duidelijkheid. Klanten weten wat ze aan Arrangé hebben. Altijd!
Arrangé creëert krachtige boodschappen. Deze blijven hangen en raken jouw doelgroep. Klanten, (nieuwe) collega of relaties worden geprikkeld!
Met de juiste timing maak je het verschil.
Jazeker! Maar wel met inhoud. Dus wij denken mee met je je visie/missie, kernwaarden, zodat jouw website écht het verschil kan maken. Wij schrijven de webteksten, coördineren de fotografie, zijn contactpersoon voor de technische realisatie en bewaken de planning.
Zeker. Wij hebben ontwerp onder ons eigen Arrangé-dak! We maken een logo met een huisstijlsheet en indien gewenst/nodig gaan we nog een stapje verder met een uitgebreid brandbook.
Jazeker, maar wel 1-op-1 of met een kleine groep (bijv. collega's binnen een bedrijf). Zodat we direct waarde kunnen toevoegen. We zijn ook een helpdesk. Klanten kunnen ons altijd bellen voor praktische vragen!
Op 7 maart 2008 heeft Marscha Arrangé ingeschreven bij de KVK.
Marscha de Booij (marketing- en communicatieadviseur), Simone Platjouw (marketing & communicatie) en Suzanne Neelemans (grafisch vormgever).