
Klant aan het woord: De Splenter Schoenen
Al bijna 5 jaar is De Splenter Schoenen klant van Arrangé. In eerste instantie deden ze de gehele communicatie zelf, maar er was behoefte aan meer kennis. Daar kwam Arrangé om de hoek! De samenwerking wordt vanuit beide partijen als erg prettig ervaren. Françoise van De Splenter Schoenen vertelt erover.
‘Communicatie is een vak. Daar hoef ik verder niks over uit te leggen. Daarom overwogen we een aantal jaar geleden om een vacature open te zetten voor een marketing- en communicatiemedewerker. We hadden echt iemand nodig die daar goed in thuis was. Een kennis waarmee we spraken wees ons op Marscha. Kort daarna zijn we met haar om de tafel gegaan en hebben we gekeken wat ze voor ons kon doen. Marscha kwam vanaf het eerste moment erg vriendelijk, zakelijk en kundig over. Ook de klik was goed, dus we vonden de samenwerking het proberen waard.
De klik bleef
De klik die we tijdens dat eerste gesprek hadden, die bleef. Wat we vooral waarderen aan Marscha is dat ze met ons meedenkt. Kan het anders? Kan het beter? Dat zorgt ervoor dat de kwaliteit van onze uitingen de afgelopen jaren stukken verbeterd is. Zo zijn we via Marscha bijvoorbeeld in contact gekomen met een fotografe. Zij maakt prachtige foto’s die we vervolgens kunnen gebruiken in onze communicatie. Daarnaast realiseren we ons dat we best wel ad hoc zijn, soms moet er op een heel kort tijdsbestek iets gebeuren. Dit is soms lastig, maar Marscha kan hier goed mee om gaan.
De Splenter Schoenen ging out of the box
Marscha ondersteunt ons primair in Facebook. Ze zorgt ervoor dat de pagina altijd up-to-date is. Maar daarnaast is ze ook een ‘back-up’ voor ons. Als we zelf geen tijd hebben voor bepaalde zaken, zoals de nieuwsbrief, dan pakt Marscha dat voor ons op. Wat we ook als positief ervaren, is dat ze haar eigen ideeën heeft en deze ook uitlegt. Zo heeft ze bijvoorbeeld een evenement georganiseerd toen de winkel 70 jaar bestond. Marscha vond dat we dat niet stilzwijgend voorbij konden laten gaan, terwijl we dat eigenlijk wel van plan waren. Deze dag werd een groot succes. Er was livemuziek in de winkels, er werden voetmassages gegeven en er was voor lekkere hapjes gezorgd. Voor ons was dit echt out of the box! Zonder Marscha was dit er niet van gekomen.
Marscha heeft het 'Splenter-gevoel'
Voordat we de samenwerking met Marscha aangingen, hebben we samengewerkt met een landelijke partij. Dit was een grote partij die voor veel bedrijven werkt. We konden goed merken dat ze het ‘Splenter-gevoel’ niet hebben. We kregen veel standaard Facebookposts, die niet uitstraalden wat we uit wilden stralen. Nu hebben we dat wel. Onze Facebookpagina is een mooi Splentergezicht. Je voelt dat Marscha wel bij De Splenter Schoenen past. Ze heeft dat Splenter-gevoel echt opgepakt!’