Simone haar eerste Arrangé-maanden!

Het is alweer eind januari… Dat betekent dat ik alweer twee maanden bij Arrangé werk. Wat is de tijd voorbijgevlogen. Maar nog steeds vragen veel mensen me hoe mijn nieuwe baan bevalt en wat ik zoal doe. Dat vertel ik graag, ook aan jou! 

Ook al kenden Marscha en ik elkaar al lang (we komen uit hetzelfde dorp en zaten ‘vroeger’ bij dezelfde tafeltennisvereniging), een nieuwe baan begin je toch altijd met wat gezonde spanning. Zeker als je weet dat je de eerste werknemer in dienst bent! Dat is toch wel heel bijzonder… Maar, daar kom ik later op terug! Eerst wat over mijn eerste weken en werkzaamheden.

Geen dag is hetzelfde, cliché he?

De eerste weken stonden in het teken van de opdrachtgevers van Arrangé leren kennen. Ieder bedrijf heeft natuurlijk andere wensen en behoeften en een andere manier van communiceren. In plaats van dat je één bedrijf leert kennen, leer je er een heleboel kennen. Dat is ook juist wat werken bij Arrangé leuk maakt. Het is gevarieerd, geen dag is hetzelfde en je komt met veel mooie bedrijven en mensen in contact. Vind ik leuk!

Wat doe ik dan?

Een heleboel! Ik heb me deze maanden bijvoorbeeld al veel beziggehouden met het creëren van content. Dit doe ik door zelf op zoek te gaan naar informatie, of door mensen te interviewen. De input die ik krijg tijdens zo’n interview werk ik uit tot een artikel. Dat gebruiken we dan vervolgens voor op de website, voor in nieuwsbrieven of voor social media posts. Dit zijn overigens ook dingen waar ik me veel mee bezig houd :-)

Per opdrachtgever verschilt het erg wat we doen. Voor de ene opdrachtgever verzorgen we bijvoorbeeld alleen een nieuwsbrief, terwijl we voor de andere het totaalpakket verzorgen. Van het coördineren van de huisstijl tot het beheren van de website. Van PR tot social mediakanalen bijhouden. Marscha geeft me veel vrijheid, waardoor ik al veel werkzaamheden zelf op kan pakken. Natuurlijk kijkt ze nog wel met me mee, zodat ik precies weet wat wel of juist niet bij de opdrachtgevers past.

Samenwerking met Marscha

Inmiddels ben ik het al goed gewend in de Steenstraat 33 in Hulst, maar op het begin vond ik het best spannend hoor! Marscha heeft haar eigen manier van werken en heeft al zoveel ervaring. Zou ik wel voldoen aan haar verwachtingen? Doe ik het wel op de manier die klanten van Arrangé gewend zijn? Dat zijn dingen waar ik vooraf mee in mijn hoofd zat. Gelukkig blijkt dit in de praktijk goed te gaan. Werken met Marscha is leuk en gezellig! Ze is nooit te beroerd om de tijd te nemen om dingen uit te leggen. Ook geeft ze me veel feedback, waardoor ik kan blijven leren. En… we hebben een supergezellige en fijne werkplek waar ik me al helemaal thuis voel. Heb jij ons cactuskantoor al eens gezien? ;-)