Beweging komt niet vanzelf. Als je ondernemer bent, herken je dit ongetwijfeld. Je zorgt ervoor dat je bedrijf continu in beweging is. Maar vaak ligt dat anders bij communicatiezaken. Daar heb je gewoonweg te weinig tijd voor. Je hebt het al druk genoeg met het runnen van je bedrijf.

Misschien heb je ook niet alle kennis in huis om het optimaal aan te pakken. Je hebt veel ideeën, maar het komt er niet van om ze uit te voeren. Je weet gewoonweg niet waar, hoe en wanneer je moet beginnen. Daardoor kom je niet óf te laat in beeld bij (potentiële) klanten, relaties en medewerkers. Hartstikke zonde, toch?

Kennis van communicatie

Tegenwoordig worden we overspoeld door allerlei online en offline media. We krijgen veel prikkels. Oók jouw klant. Om op te vallen tussen al dit communicatiegeweld is kennis nodig. Kennis van wat wel en niet werkt. De ontwikkelingen gaan hard en het zijn er veel. Arrangé blijft voortdurend op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen en zet extra specialisten in waar nodig. 

Waardevolle fans

Een voorbeeld: social media. Weet je nog waar je moet beginnen? Hoe zorg je voor 10 waardevolle fans in plaats van 100 fans die alleen maar iets willen winnen? Arrangé heeft hier veel ervaring mee. Ook met advertising en deelt dit graag met jou.

Ook offline?

Jazeker! Een sterk persbericht, brochure of advertentie in de huis-aan-huis-krant. Voor sommige doelgroepen is deze communicatiemix sterk. Ook bij offline communicatie spelen meer zaken en rol dan je je soms beseft. Denk aan kleur-, stijl- en beeldgebruik.

Advies & uitvoering

Afhankelijk van waar de doelgroep zich bevindt, maken we een keuze in de best passende communicatiemiddelen. Vaak is het een mix van verschillende online en offline middelen. Arrangé verzorgt niet alleen het advies hierover, maar neemt ook de uitwerking voor haar rekening.

Offline

Bij offline middelen kun je denken aan advertenties, redactionele artikelen, persberichten, advertorials, flyers en brochures. Van het afnemen van interviews, het schrijven van content, het verzorgen van de vormgeving en het reserveren van advertentieruimte tot het drukwerk aan toe.  

Online

Online middelen zoals e-mailnieuwsbrieven en social media posts zijn vandaag de dag steeds beter te richten op een specifieke doelgroep. Je moet alleen even weten hoe het werkt. Arrangé heeft de kennis in huis om de beste weg in het online landschap te vinden, te analyseren en te optimaliseren. De focus ligt op LinkedIn, Facebook, Instagram & Twitter.