
Hobby's én werkzaamheden
Social media, boeiende artikelen, mooi beeldmateriaal… Het zijn slechts een paar dingen die mijn interesse altijd al hebben gewekt. De opleiding Communicatie was jaren geleden dus een logische keuze. Inmiddels zijn deze interesses werkzaamheden geworden waar ik me dagelijks mee bezig houd voor onze Arrangé-klanten. Ontzettend tof om vanuit ons gezellige cactuskantoor de dingen te kunnen doen die ik leuk vind én dat ik de kans krijg om me te verdiepen in nieuwe werkzaamheden, die vaak minstens zo leuk zijn ;-). Blijven leren en continu in ontwikkeling blijven, dat doen we wel bij Arrangé!

- Arrangé-er sinds 1 december 2019
- LinkedIn >>
Fontys Economische Hogeschool Tilburg - Communicatie
Kernwaarden in de praktijk
Hoe leuk ik het ook vind om samen met mijn collega’s Marscha en Suzanne de mooiste dingen te mogen maken voor onze klanten… Af en toe is het ook heerlijk om te werken aan Arrangé zelf! Dat hebben we de laatste tijd veel gedaan! Sinds grafisch vormgever Suzanne in oktober 2021 ons team is komen versterken, is het ‘werken aan Arrangé’ in een stroomversnelling geraakt. Dit heeft geresulteerd in een volledig nieuwe huisstijl. En wat is die ontzettend gaaf geworden! Maar dit alles is natuurlijk niet uit de lucht komen vallen. Hier is heel wat aan vooraf gegaan. Zoals het hoort, zijn we begonnen met de basis: wat zijn onze kernwaarden? Waar staan we voor? Zowel zakelijk als privé?
Nieuwsgierig naar onze klanten
Voor degenen die mij een beetje kennen, is het waarschijnlijk geen verrassing dat daar ook de kernwaarde ‘nieuwsgierig’ uit naar voren is gekomen. Ik ben nieuwsgierig naar de wereld waarin we leven, maar ook naar de mensen om me heen. Daar horen natuurlijk ook de Arrangé-klanten bij. Iets dat vaak terugkomt in mijn werkzaamheden is dan ook het interviewen van mensen. Wat drijft mensen, waarom zijn ze zo enthousiast over wat ze doen, wat is hun verhaal? Dit verhaal mooi op papier zetten en vervolgens net zo mooi doorvertalen in allerlei verschillende uitingen, dat is zo ontzettend leuk om te doen! Maar het mogen luisteren naar deze enthousiaste verhalen is minstens zo leuk.
Passie voor duurzaamheid
En misschien nóg minder verrassend… De kernwaarde ‘duurzaamheid’. Het zorgen voor evenwicht tussen mens, milieu en economie. Met als doel onze aarde niet uit te putten. Hoe geweldig is het dan om te merken dat steeds meer van onze klanten hier ook waarde aan hechten. Samen zorgen voor een brochure die met 100% gerecycled papier en duurzame inkt volledig duurzaam geproduceerd. Of het mogen verzorgen van herbruikbare waterflessen voor al het personeel. Of bijna dagelijks werken voor een prachtige nieuwbouwwijk, waar alle woningen aardgasvrij en energiezuinig zullen zijn. Fantastisch toch! Zo kan ik nog wel even doorgaan…