Archief
September 2024 (1)June 2024 (2)
May 2024 (2)
March 2024 (1)
February 2024 (2)
November 2023 (1)
October 2023 (2)
Met Arrangé komt het goed
Monique en Mariska van bezoekersmanagement Hulst over Arrangé
Monique en Mariska zijn werkzaam voor bezoekersmanagement Hulst, vanuit de gemeente en bezoekersmanagement is InUlst ontstaan. InUlst is verantwoordelijk voor het aantrekken van bezoekers en aantrekkelijk houden van de streek. Hierbij speelt het versturen van een nieuwsbrief een belangrijke rol, informatief en aanvullend op de andere kanalen. Maar, laat de nieuwsbrief nou net zijn waar ze bij InUlst vastlopen. Hét moment om bij Arrangé aan te kloppen.
‘Je kunt niet alles zelf’
‘We liepen vast met de nieuwsbrief. Een bepaalde periode zetten we de nieuwsbrief op de website en deelden dit via onze social mediakanalen, we deden toen geen verzending per e-mail. Op deze manier heb je geen feedback en je wilt toch weten wie de nieuwsbrieven leest. We wisten even niet hoe verder en hoe pakken we het aan? Ook al dachten wij van wel, je kunt niet alles zelf… Zo kwamen we bij Arrangé terecht. Jullie verzorgen ook de nieuwsbrieven voor het museum, dit gaf bij ons de doorslag om het uit te besteden. Daarnaast, is een professionele blik altijd goed.’
‘Met Arrangé komt het goed’
‘We wilden het lokaal houden en als (voorheen) bijna buren, wilden we het graag aan Arrangé uitbesteden. Daarnaast, moet het natuurlijk kwaliteit zijn.’ Monique: ‘ik heb jaren geleden al eens met Marscha samengewerkt en ook bij het opzetten van InUlst is ze betrokken geweest, ze stond er altijd gelijk als de deadline naderde.’ ‘We vinden jullie heel punctueel en jullie komen afspraken na. We hadden al een referentie van het museum, maar eigenlijk wisten we het al: met Arrangé komt het goed.’
Een prachtige nieuwsbrief
‘Samen met Marscha hebben we alles besproken waar we tegenaan liepen, daarop is een advies gekomen en zijn de mogelijkheden besproken. Na het even te laten bezinken, hebben we ervoor gekozen het op te gaan zetten. Vervolgens ging het heel vlot, hoppatee! Er werd een planning gemaakt en er kwam een voorstel qua hoeveelheid van ‘grote nieuwsbrieven’ (de kleine nieuwsbrieven blijven we voorlopig nog zelf doen). De input werd opgevraagd, waarmee Simone vervolgens een opzet heeft gemaakt. Dat was heel snel goed! De opmaak doet veel, hierin heeft Suzanne een rol gespeeld met het grafisch ontwerp. Na het versturen van de eerste nieuwsbrief, gemaakt door Arrangé, kwamen er al snel een aantal berichten van ondernemers: wat een prachtige nieuwsbrief!’
‘Er bovenop zitten’
‘Arrangé voldoet aan onze verwachtingen. Jullie blijven aan de bel trekken voor het aanleveren van input. Duurt het iets langer? Dan weten we dat het niet aan jullie ligt, maar aan ons! Echt super. Het staat bij ons niet bovenaan onze to-do list, dat jullie er zo bovenop zitten zorgt ervoor dat we het wel oppakken. Voor nu blijven we de kleine nieuwsbrieven nog zelf doen, maar we sluiten niet uit dat we dit uiteindelijk ook aan jullie uitbesteden.’