start › portfolio › Opening nieuwe winkel Hulst

Opening nieuwe winkel Hulst

Bakkerij Risseeuw

Bakkerij Risseeuw is al lange tijd een bekende van Arrangé. In 2011 hebben we de nieuwe huisstijl opgepakt. En het 100-jarig jubileum vierden we uitgebreid in 2012. Arrangé was zowel betrokken omtrent het hofleverancierschap als de acties voor de klanten

Locatie:Hulst Datum:29 januari 2016 Opdrachtgever:Bakkerij Risseeuw

Rol Arrangé | Organisatie & Communicatie:

  • coördineren advertenties en schrijven redactionele tekst / persberichten voor media, aandacht voor nieuwe bakkerswinkel en lunchroom in Hulst. 
  • maken enkele foto's tijdens de opening, zodat meteen de opening onder de aandacht kwam via (social) media.
  • opstellen draaiboek / actieplanning (officiële) opening nieuwe winkel / klankbord
  • regelen praktische zaken zoals: ballon-entertainment, versturen uitnodigingen etc.

Danielle Risseeuw: 'Het was goed dat Arrangé betrokken was, want anders was er geen één advertentie geplaatst, denk ik.'

‹terug

Schrijf in voor E-nieuws Arrangé

Druk, druk, druk. Vaak nét te laat. Maar volop ideeën!
Herkenbaar? Arrangé geeft regelmatig tips #mooioptijd.

* Verplichte velden
Nieuwsbrief Ja ik wil!